Whitepaper: Informatiemanagement in 2020 De ontwikkeling van het vakgebied informatiemanagement bevindt zich in een stroomversnelling. Nog niet zo heel lang geleden was... 15 juni 2020 Ferry Waterkamp
Moderne servicedesk: 5 essentiële elementen Goede klantenservice is van grote waarde voor een bedrijf, maar in het digitale tijdperk komt hier... 10 juni 2020 Daan de Winter
Wat gaat de ePrivacy Verordening betekenen? De toepassing, uitleg en handhaving van de huidige privacyregels op het gebied van online marketing worden... 7 januari 2020 Rob van Eijk
Deelnemer aan het woord – Opleiding Strategisch Informatiemanagement Job de Braak is Functioneel Beheer Regisseur bij Bureau Informatisering en Projecten. In november 2019 heeft... 19 november 2019 Redactie IIR
Videoserie: de 4 rollen van de informatiemanager Door digitalisering is de functie van informatiemanager sterk veranderd. Maar welke 4 rollen van de informatiemanager... 23 maart 2019 Hans Breukhoven
Chatbots: de voordelen en gevolgen voor uw servicedesk Artificial intelligence wordt steeds belangrijker in het bedrijfsleven. Meer en meer bedrijven leggen hun vertrouwen in... 21 februari 2019 Redactie IIR
3 motivatietips voor uw persoonlijke ontwikkeling Een vraag die vanuit de directie gesteld wordt: Wat als we onze mensen trainen en ze... 21 januari 2019 Redactie IIR
E-book: 5 relevante artikelen voor succesvol informatiemanagement In dit e-book hebben we de beste artikelen voor u verzameld over informatiemanagement. Hiermee krijgt u... 15 augustus 2018 Redactie IIR
Moderne servicedesk: 5 essentiële elementen Goede klantenservice is van grote waarde voor een bedrijf, maar in het digitale tijdperk komt hier... 10 juni 2020 Daan de Winter
Videoserie: de 4 rollen van de informatiemanager Door digitalisering is de functie van informatiemanager sterk veranderd. Maar welke 4 rollen van de informatiemanager... 23 maart 2019 Hans Breukhoven
Chatbots: de voordelen en gevolgen voor uw servicedesk Artificial intelligence wordt steeds belangrijker in het bedrijfsleven. Meer en meer bedrijven leggen hun vertrouwen in... 21 februari 2019 Redactie IIR
5 tips om uw servicedesk naar een hoger niveau te tillen Het managen van een servicedesk kent de nodige uitdagingen. Belangrijke aspecten als de aansturing van medewerkers... 10 juni 2018 Daan de Winter
Checklist: Ontdek in 10 stappen of uw servicedesk goed functioneert De kwaliteit van een servicedesk waarborgen is tegenwoordig niet makkelijk. Mede door vernieuwde technologie en ontwikkelingen... 12 mei 2018 Redactie IIR
Het creëren van een leercultuur Door als werknemer je kennis en vaardigheden continu op peil te houden, zorg je ervoor dat... 30 maart 2018 Ferry Waterkamp
Hoe start je als organisatie succesvol met blockchain? De potentie van blockchaintechnologie is enorm, maar veel organisaties worstelen met de vertaalslag naar praktische toepassingen.... 26 maart 2018 Tobias Disse
Hoe blockchain, IoT en AI elkaar versterken In het begin van een nieuw jaar kom je ze altijd weer tegen: lijstjes met IT-trends,... 9 maart 2018 Mirjam Hulsebos
Deelnemer aan het woord – Opleiding Strategisch Informatiemanagement Job de Braak is Functioneel Beheer Regisseur bij Bureau Informatisering en Projecten. In november 2019 heeft... 19 november 2019 Redactie IIR
Whitepaper: Uitdagingen voor de ‘CISO nieuwe stijl’ Informatiebeveiliging in de vorm van cryptografie is al zo oud is als de weg naar Rome (Julius... 29 januari 2018 Redactie IIR
Whitepaper: 8 ontwikkelingen die servicedeskmanagers vormen De servicedesk heeft inmiddels zijn plaats verworven als breed geaccepteerde, dienstverlenende spil van veel organisaties. Tegelijk neemt... 25 mei 2016 Ferry Waterkamp