IIR krijgt nieuwe naam Outvie

IIR gaat per 1 januari verder onder de naam Outvie’, Ermelinda Vermeulen, managing director bij IIR (Institute for International Research)

‘Verbindend, networking, kwaliteit, excelleren en knowledge. Dát zijn de kernwoorden waar de collega’s van IIR zich elke dag voor inzetten en als team aan werken. En precies deze kernwaarden nemen we mee bij het kiezen van onze nieuwe naam: per 1 januari aanstaande verandert onze naam naar Outvie.’ Aan het woord is Ermelinda Vermeulen, managing director bij IIR.

Outvie: overtreffen, voorbijstreven, uitblinken, winnen

‘Naast onze naamsverandering wijzigt er verder niets. We blijven datzelfde betrouwbare, stabiele instituut dat producten en diensten van dezelfde kwaliteit aanbiedt. We creëren dezelfde verbindingen tussen professionals. En we zijn nog steeds wie we zijn. De enige verandering is de nieuwe naam’, aldus Ermelinda.

‘Outvie staat letterlijk voor ‘overtreffen, voorbijstreven, uitblinken, winnen’ en dat is ook wat het voor ons betekent. Ons team heeft na een brainstormsessie voor deze naam gekozen. Die manier van werken past ook bij ons. We zijn sowieso een bedrijf dat steady en gedegen veranderingen doorvoert en dat altijd met een kijk naar de toekomst. Dat was al zo toen ik 16 jaar geleden bij IIR begon, waarna ik het bedrijf 6 jaar geleden kocht. En na deze periode onder de vlag van IIR actief te zijn geweest, waarin we al volledig zelfstandig waren, is het tijd om ook met een eigen gezicht en uitstraling op eigen benen te staan. Ik bén, samen met mijn collega’s, straks dus Outvie. Samen met mijn jonge, energieke team vinden we dit een goed moment om een gezonde blik op de toekomst te werpen. En de nieuwe bedrijfsnaam onderstreept dat. Deze past precies bij de kernwoorden die uit het team zelf komen.’

Deelnemer overtreft zichzelf

‘Natuurlijk grijpen we deze naamswijziging ook aan om kritisch naar onze huisstijl (brochures, logo, kleuren en website) te kijken. En daarnaast voeren we ook interne en externe verbeteringen door die het gemak voor de deelnemers vergroten. Het wordt allemaal nóg kwalitatiever. Het gevolg is dat de klant zichzelf kan overtreffen. Zo symboliseert de rode driehoek in ons nieuwe logo ook bewust de deelnemer. De driehoek staat naar buiten gericht, wat wil zeggen dat de deelnemer zichzelf overtreft door deel te nemen aan een opleiding of conferentie van Outvie.’

IIR of Outvie: ontmoet de beslissers uit de markt

‘Onze kwaliteit zie je terug in het delen van kennis en het ontwikkelen van netwerken en vaardigheden. Het volgen van een training of conferentie bij ons staat garant voor het ontmoeten van de beslissers uit de markt. Deelnemers leren veel van elkaar. We horen vaak terug hoe interessant en leerzaam men het vindt om professionals met eenzelfde rol, maar bij een andere organisatie te ontmoeten. Er is veel herkenbaarheid en gespreksstof onderling’, vervolgt Ermelinda. ‘Dat geldt overigens ook voor onze trainers en sprekers, vaak koplopers binnen hun vakgebied, die op een persoonlijke manier met deelnemers connecten.

Wat wij als erkend opleidingsinstituut doen is ook écht een vak: we zijn de oren en de ogen van de maatschappij binnen onze kennisgebieden finance, data, legal, privacy en industry. We volgen wat er gebeurt, bundelen deze kennis en willen mensen verder brengen in hun carrière. Ook intern hebben we daar focus op: ik werk graag met jonge mensen samen en leer ze hoe belangrijk focus op kwaliteit is, zodat ook zij zichzelf ontwikkelen en overtreffen. Precies waar Outvie voor staat.’

‘Ons streven is dat professionals na het volgen van een training of conferentie geïnspireerd en opgeladen naar hun werk gaan. Dat zij binnen hun bedrijf voorop lopen in hun vakgebied en daarmee zichzelf en hun organisatie verder ontwikkelen. En dat ze een volgende keer weer aan ons denken omdat de kennis en netwerken, die we delen, voor een professional ‘nééd to know’ zijn’, besluit Ermelinda.

 

 

General manager

Ermelinda Vermeulen | IIR
Ermelinda Vermeulen Managing Director

020 - 580 5400 E-mail Ermelinda