Front Office / Customer Service medewerker (32 tot 40 uur)

IIR zoekt een enthousiaste collega ter versterking van het coördinatie team. Zoek je een afwisselende baan met leuke mensen en veel klantcontact? Dan is dit de baan voor jou!

Wat zijn je taken?

Als Front Office / Customer Service medewerker houd jij je bezig met de volgende taken:

  • Verantwoordelijk voor het administreren en invoeren van deelnemers en sponsoren voor onze trainingen & events
  • Versturen van facturen en bevestigingsbrieven
  • Opvangen van inbound telefoon- en emailverkeer
  • Verantwoordelijk voor het welkom heten & wegwijs maken van alle cursisten, docenten en klanten
  • Verzorging van onze trainings- & ontvangstruimte
  • Verantwoordelijk voor de inkoop van de kantoorvoorraad
  • Eerste aanspreekpunt voor leveranciers, afspraken met schoonmaakbedrijf en externe cateraar

 

Jouw profiel en capaciteiten:

  • Je bent accuraat, werkt gestructureerd en weet prioriteiten te stellen
  • Je hebt ervaring met databases/CRM systemen of je maakt het werken in nieuwe systemen snel eigen
  • Je spreekt en schrijft uitstekend Nederlands en hebt een goede beheersing van Engelse taal (zowel mondeling als schriftelijk)
  • Je bent representatief en beschikt over goede communicatieve vaardigheden
  • Je bent klant georiënteerd en dienstverlenend ingesteld
  • Je bent flexibel, stressbestendig & een echte teamplayer

 
IIR:

IIR is sinds 30 jaar dé kennis- en netwerkorganisatie van Nederland op het gebied van ICT, Industrie, Privacy & Finance. Met onze conferenties en trainingen biedt IIR zakelijke informatie als basis voor nieuwe (bedrijfs-)oplossingen en (persoonlijke) ontwikkeling van onze klanten. Kwaliteit staat altijd voorop. Bij IIR werken op dit moment circa 30 ambitieuze mensen. IIR is een platte organisatie met veel ruimte voor ondernemerschap en eigen initiatieven. Professioneel richting klanten, informeel onder collega’s met regelmatige borrels en uitjes!

 
Reactie:

Herken je je in bovenstaand profiel en ben je enthousiast over de functie van Front Office / Customer Service medewerker? Dan ontvangen we graag je CV met motivatie brief. Reacties zonder motivatiebrief kunnen helaas niet in behandeling worden genomen.

Je kunt je reactie sturen aan Elsemiek de Wolf, per mail: hr@iir.nl