Bestel nu uw tickets

1-daagse conferentie

Shutdowns & Turnarounds 2018

19e editie Shutdowns & Turnarounds | 6 februari 2018 | Hotel Carlton Oasis, Spijkenisse

Hoe efficiënt voert u uw volgende stop uit?

Een goede voorbereiding van uw Shutdown kan het halve werk zijn!
Door goed geïnformeerd te zijn en tijdig de juiste beslissingen te nemen, kunt u uitloop, calamiteiten en onverwachte kosten voorkomen.

Belangrijk, want uw shutdown is immers één van de meest kritische activiteiten binnen uw jaarlijkse bedrijfsvoering. Wilt u ook op de hoogte worden gebracht door ervaren sprekers uit de praktijk? En wilt u geïnformeerd worden over de in belangrijkste, efficiënte trends en oplossingen voor Industrieel Shutdown Management? Kom dan 6 februari 2018 naar de 19e editie Shutdowns & Turnarounds, het énige event specifiek gericht op en voor de shutdown professionals in de Benelux;

In 2017 door onze deelnemers beoordeeld met een 8!

LET OP!

Bent u in directe dienst van een Asset owner? Dan kunt u zich tot 1 november gratis aanmelden. Er zijn een beperkt aantal tickets beschikbaar: op = op!!

Shutdowns en Turnarounds 2018  is mede tot stand gekomen dankzij ons expert panel:

  • Werner van Acker
  • Jos Boode
  • Johan klipper
  • Gerrit Oudendijk
  • Paul Casteleijn

Het programma is volop in ontwikkeling
Wilt u zelf een inhoudelijke bijdrage geven aan het programma of heeft u suggesties voor onderwerpen of sprekers? Neem dan contact op met onze Product Development Manager Uyoyo Onemu.

Tel: 020 – 5805 496 | Email: u.onemu@iir.nl

Uw bedrijf profileren op het event?
Heeft u interesse een thematafel te begeleiden, met uw stand op de beursvloer aanwezig te zijn en/ of een demonstratie te laten zien? Neem contact op met Branding & Partnership Manager Sanne Jansen om dit te bespreken.

Tel: 020 – 580 54 42 | Email: s.jansen@iir.nl

Sprekers 2017

Voorlopig programma 2018

Voorlopig programma 2018

  • 9.00

    Opening door IIR

  • 9.15

    Recap – Shutdown nieuws 2017

  • 10.00

    Cost Control management tijdens Shutdown en Turnaround

    • Kosten effectief te werk gaan tijdens de planning en voorbereiding van de shutdown, tijdens de shutdown, en na de shutdown.
    • Forecasting van de werkzaamheden en kosten: in hoeverre is dit te sturen en te bewaken?
  • 10.30

    Koffiepauze

  • 11.30

    Strategisch contract en contractor management

    • Contract management bij aankoop van diensten en materialen
    • Inzet van contractors, wat zijn de belangrijke aspecten?/ hoe productie en werkzaamheden verbeteren?
  • 12.00

    Interactieve zaal discussie – Opleveren en communicatie:

    • Interne communicatie met maintenance managers en operations directors;
    • Is uitloop te voorkomen door efficiënter te communiceren?
    • Samenwerken met leveranciers en contractors
  • 12.45

    Lunchpauze

  • 14.00

    Thematafels, maak uw keuze uit 1 van de volgende thema’s:                                                  

    • Hands on Tool Time
    • Hoe drones in te zetten tijdens de shutdown
    • Flensmanagement
    • Juridische aansprakelijkheid tijdens uw S&T processen
    • Tagging als hulpmiddel voor een efficiëntere shutdown
    • Communicatie systemen tijdens de shutdown, hoe een goed communicatienetwerk op te zetten?
  • 14.45

    Verbetering van uw Shutdown management aanpak

    • Voorbereiding van de shutdown
    • Impact van projecten; integratie tussen projecten en turnaround management op zich; hoe kunt u succes borgen?
  • 15.30

    Koffiepauze

     

  • 16.00

    Scopemanagement, risicomanagement en het maken van de risico analyse

    • Voortgangsbewaking van processen en veiligheid tijdens de shutdown
    • Hoe risico’s te identificeren in de voorbereidingsfase
    • scope definitie en aanpak

     

  • 16.30

    Industrie 4.0 toepassen in de shutdown & turnaround

    • Welke aspecten van de S&T kunnen eigenlijk geautomatiseerd worden en hoe ver gaan wij hier mee? In hoeverre heeft investeren zin?
    • Nieuwe toepassingen, opvolgen en/of vervangen van onderdelen/ positie in kaart brengen van onderdelen/ hoe melden van afgewerkte werkzaamheden middels digitale systemen?
    • Visualisatie van de shutdown: wat zijn de mogelijkheden?
    • Efficiënt en sneller (kritische) locaties in kaart brengen waar de werkzaamheden verricht dienen te worden.
  • 17.00

    Discussiepanel: balans tussen jonge en oude garde en instroom nieuw personeel

    • Hoe kan de toekomst van de sector met de huidige capaciteit en kwaliteit efficiënt blijven?
    • Hoe koppelen wij mens en techniek als het gaat om onderhoud tijdens de shutdown en turnaround?
    • Wat kunnen nieuwe opleidingstrajecten termijn beteken voor de industrie en de huidige generatie? Wat kan de Industrie zelf bijdragen aan het onderwijs?
             
  • 17.30

    Afsluiting met aansluitende borrel

*****Hou de website in de gaten voor het definitieve programma en updates!*****

 

Partners 2017

Uw bedrijf profileren op het event?
Heeft u interesse een thematafel te begeleiden, met u stand op de beursvloer aanwezig te zijn en/ of een demonstratie te laten zien? Neem contact op met Branding & Partnership Manager Sanne Jansen om dit te bespreken via 020 – 580 54 42 of s.jansen@iir.nl

Redenen om deel te nemen

  • Verhalen uit de praktijk
  • Expertpanel
  • Speeddates & Praktische workshops
  • Volop netwerkmogelijkheden

Tickets

Locatie 2018

Hotel Carlton Oasis Curieweg 1 3208 KJ Spijkenisse, Nederland

Meer weten?

Heeft u nog vragen of wilt u persoonlijk advies? Onze adviseurs staan u graag te woord over de mogelijkheden.

    • Wij reageren op werkdagen binnen 24 uur op uw bericht

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Tom Jansen
Persoonlijk advies en/of vragen over uw registratie?

020 - 580 5417 E-mail Tom

Sanne Jansen
Spreker of partner worden?

Sanne Jansen vertelt u er graag meer over. 020 - 580 5442 E-mail Sanne

Ook interessant voor u

Wij gebruiken cookies om IIR.nl gemakkelijk te maken. Bezoekt u onze website, dan gaat u akkoord met deze cookies meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten