6-daagse praktijktraining | Beoordeeld met een 8.2

Servicedesk Management

Meld u nu aan

Succesvolle servicedesk: een goed getrainde manager maakt het verschil

U bent verantwoordelijk voor de dagelijkse operatie van de servicedesk. Van u wordt verwacht dat u: doelstellingen realiseert, de kwaliteit van de dienstverlening verbetert en investeert in een goedlopend team. Benieuwd hoe u dit bereikt? Wij leren u hoe. Tijdens de training Servicedesk Management stelt u een praktisch verbeterplan op om succesvol leiding te geven aan uw servicedesk.

  • Leer de efficiëntie en kwaliteit van uw facilitaire, HR of ICT servicedesk te meten en te verbeteren.
  • Weet om te gaan met weerstand en verstevig uw positie richting het management.
  • Stem processen beter af en realiseer groei in de output van uw team.

Speciaal ontwikkeld voor:

Alle branches met een servicedesk. Zo bent u bijvoorbeeld werkzaam in de ICT, detailhandel, zorg, zakelijke dienstverlening. (Aankomende) Managers en/of medewerkers in aansturende functies op afdelingen zoals:

  • Help-, service- of supportdesk
  • Afdeling ICT-gebruikersondersteuning

  • Customer service of klantcontactcentrum
  • Facilitaire dienst

Docent

Henny Kerkvliet-Terpstra

Trainer/consultant H-factor

Tickets

Wat zeggen anderen?

Uitstekend. De vragen en ideeen van de deelnemers staan centraal en worden voorzien van handvatten en technieken door de ervaren trainer. Een aanrader!

Dhr. Robert ScharpCentric

Een ervaren instructeur, die in staat is om een groep mee te nemen in zijn verhaal. Goede rustige leeromgeving en leerstof die aansluiten bij wat nodig is, voor het managen van een Servicedesk.

Dhr. Harry BrandtMedisch Spectrum Twente

Had ik maar eerder geweten van deze cursus.. Een must voor elke servicedesk manager!

Dhr. Geert JonkersWilhelmina Ziekenhuis Assen

Ik heb heel veel handvaten gekregen voor de inrichting van een nieuw te vormen Frontoffice voor het Shared Service Center

Mevr. W. AmsinkCoördinator Servicedesk, Gemeente Zwolle

Programma

Dag 1 | 21 september 2020

08:30 17:00

Strategie bepalen voor uw servicedesk

Henny Kerkvliet-Terpstra

Trainer/consultant

H-factor

  • Module 1: Introductie
  • Module 2: Instrumenten voor de strategie van uw servicedesk

Inclusief praktijkoefening: Bewaken van de strategie voor uw eigen servicedesk

Dag 2 | 22 september 2020

08:30 17:00

Analyseren en inrichten van uw servicedesk

Henny Kerkvliet-Terpstra

Trainer/consultant

H-factor

  • Module 3: Servicedesk analyse
  • Module 4: Welke verschillende organisatievormen zijn er om uw servicedesk in te richten?

Dag 3 | 28 september 2020

08:30 17:00

Uw meest waardevolle bezit: de medewerkers

Henny Kerkvliet-Terpstra

Trainer/consultant

H-factor

  • Module 5: Het aansturen en werven van uw medewerkers
  • Module 6: Krijg inzicht in de capaciteit en prestaties van uw servicedesk

Inclusief praktijkoefening: Aansturen van uw medewerkers

Dag 4 | 29 september 2020

08:30 17:00

Afspraken en grip op prestaties servicedesk

Henny Kerkvliet-Terpstra

Trainer/consultant

H-factor

  • Module 7: Krijg inzicht in de prestaties van uw servicedesk
  • Module 8: Krijg grip op projecten vanuit het perspectief van de servicedesk

Inclusief praktijkoefening: Projectmatig verbeterplan

Dag 5| 5 oktober 2020

08:30 17:00

Tools, techieken en omgaan met weerstand

Henny Kerkvliet-Terpstra

Trainer/consultant

H-factor

  • Module 9: Tools en technieken voor uw servicedesk
  • Module 10: Omgaan met weerstand

Inclusief praktijkoefening: Implementatie van kennismanagement

Dag 6 | 6 oktober 2020

08:30 17:00

Presentatie van het verbeterplan voor uw servicedesk

Henny Kerkvliet-Terpstra

Trainer/consultant

H-factor

  • Module 11: Presentatie van uw verbeterplan: Zet uw servicedesk op de kaart!

Inclusief uniek verbeterplan, gericht op uw organisatie

Brochure downloaden?

Docent

Henny Kerkvliet-Terpstra

Trainer/consultant H-factor

Locatie

Coengebouw Kabelweg 37 1014 BA Amsterdam en Online Nederland

Vanwege de maatregelen tegen de verspreiding van het coronavirus zijn onze trainingen voor een beperkte groep beschikbaar op locatie. Tevens is de training op afstand te volgen via een online platform met een live video stream. Meer informatie

Vanaf de A10 vanuit zuidelijke richting

  1. Afslag Westpoort 3000 – 9000 (S201)/Ijmuiden
  2. Einde afslag rechts (Basisweg)
  3. Eerst stoplicht links (Kabelweg)
  4. Op de hoek ligt het Coengebouw

Gebruik de slagboom voor pashouders als u gebruik wilt maken van de parkeergarage.

Vanaf de A10 vanuit noordelijke richting

  1. Afslag Westpoort 3000 – 9000 (S201)/Ijmuiden
  2. Einde afslag links (Basisweg)
  3. Onder het viaduct door, tweede stoplicht links (Kabelweg)
  4. Op de hoek ligt het Coengebouw

Gebruik de slagboom voor pashouders als u gebruik wilt maken van de parkeergarage.

Vanaf Station Sloterdijk

  1. Verlaat het Station Sloterdijk via de hoofduitgang
  2. Neem aan de overzijde van het plein Bus 22 richting Centraal Station
  3. Stap uit bij de tweede halte en loop terug tot het kruispunt van de Basisweg / Transformatorweg met de Kabelweg. Aan de overzijde van het kruispunt ligt het Coengebouw

Vanaf Station Sloterdijk

  1. Verlaat Station Sloterdijk via de hoofduitgang en ga direct rechts de stalen trappen af.
  2. Ga rechtdoor en volg het spoor (Hatostraat) en ga onder het viaduct van de snelweg door (+/- 500m)
  3. Neem na het viaduct de eerste weg links (Kabelweg)
  4. Loop door tot het kruispunt met de Basisweg/Transformatorweg alwaar u het Coengebouw ziet liggen.

Contact

Heeft u nog vragen of wilt u persoonlijk advies? Onze adviseurs staan u graag te woord over de mogelijkheden.

Jeremy Stevens | IIR
Persoonlijk advies en/of vragen over uw registratie?

Neem dan contact op met Jeremy Stevens. 020 - 580 5455 E-mail Jeremy

Reinier Terpstra | IIR
Deze training op maat?

Neem dan contact op met Reinier Terpstra. 020 - 580 5441 E-mail Reinier