Deze training heeft al plaatsgevonden

6-daagse praktijktraining | Beoordeeld met een 8.2

Servicedesk Management

Coengebouw, Amsterdam

24, 25 september & 1, 2, 8, 9 oktober 2018

€ 4.399,-

Coengebouw, Amsterdam

24, 25 september & 1, 2, 8, 9 oktober 2018

€ 4.399,-

Succesvolle servicedesk: een goed getrainde manager maakt het verschil

U bent verantwoordelijk voor de dagelijkse operatie van de servicedesk. Van u wordt verwacht dat u: doelstellingen realiseert, de kwaliteit van de dienstverlening verbetert en investeert in een goedlopend team. Benieuwd hoe u dit bereikt? Wij leren u hoe. Tijdens de training Servicedesk Management stelt u een praktisch verbeterplan op om succesvol leiding te geven aan uw servicedesk.

Voor wie is de cursus bedoeld?

U wilt uw kennis en vaardigheden ontwikkelen en actualiseren. De training is gericht op alle branches met een servicedesk. Zo bent u bijvoorbeeld werkzaam in de ICT, detailhandel, zorg, zakelijke dienstverlening. (Aankomende) Managers en/of medewerkers in aansturende functies op afdelingen zoals:

  • Help-, service- of supportdesk
  • Afdeling ICT-gebruikersondersteuning
  • Customer service of klantcontactcentrum
  • Facilitaire dienst

Werkt u als medewerker bij een help-, service- of supportdesk?

Bekijk dan onze praktijktraining Communicatievaardigheden voor help- en servicedesk medewerkers. Speel in op de gedrag- en communicatiestijlen van uw klant, leer weerstand om te zetten in een positieve klantervaring!

 

Docent

Henny Kerkvliet-Terpstra

Trainer/consultant H-factor

Tickets

Op dit moment zijn er geen tickets (meer) beschikbaar.

Wat zeggen anderen?

Uitstekend. De vragen en ideeen van de deelnemers staan centraal en worden voorzien van handvatten en technieken door de ervaren trainer. Een aanrader!

Dhr. Robert ScharpCentric

Een ervaren instructeur, die in staat is om een groep mee te nemen in zijn verhaal. Goede rustige leeromgeving en leerstof die aansluiten bij wat nodig is, voor het managen van een Servicedesk.

Dhr. Harry BrandtMedisch Spectrum Twente

Had ik maar eerder geweten van deze cursus.. Een must voor elke servicedesk manager!

Dhr. Geert JonkersWilhelmina Ziekenhuis Assen

Ik heb heel veel handvaten gekregen voor de inrichting van een nieuw te vormen Frontoffice voor het Shared Service Center

Mevr. W. AmsinkCoördinator Servicedesk, Gemeente Zwolle

Programma

Strategie bepalen voor uw servicedesk

U krijgt inzicht in het gebruik van de Balanced Scorecard voor
het analyseren van uw eigen servicedesk. Vervolgens bepaalt
u uw kritische succesfactoren om de juiste aandachtspunten
te bepalen.

Uw meest waardevolle bezit: de medewerkers

U leert hoe u de juiste functiebeschrijving en een competentieprofiel maakt van uw medewerkers. U bepaalt aan de hand hiervan hoe u uw huidige personeel het beste bijstuurt en waar u op dient te letten bij het werven van nieuw personeel.

Afspraken en grip op prestaties servicedesk

Tools, techieken en omgaan met weerstand

Aan de hand van eerder opgestelde Performance indicatoren onderzoekt u het niveau van uw kennismanagement. Vervolgens bepaalt u de scope van uw kennismanagementsysteem en bepaalt u hoe u deze kan verbeteren of wilt inrichten.

Presentatie van het verbeterplan voor uw servicedesk

Tijdens de opleiding heeft u alle behandelde onderwerpen vertaald naar een verbeterplan voor uw eigen servicedesk. Zo brengt u de behandelde stof direct in de praktijk. Op basis van uw presentatie en verbeterplan wordt door de docent bepaald of u het certificaat heeft gehaald.

Brochure downloaden?

Docenten

Henny Kerkvliet-Terpstra

Trainer/consultant H-factor

Locatie

Coengebouw Kabelweg 37 1014 BA Amsterdam Nederland

Vanaf de A10 vanuit zuidelijke richting

  1. Afslag Westpoort 3000 – 9000 (S201)/Ijmuiden
  2. Einde afslag rechts (Basisweg)
  3. Eerst stoplicht links (Kabelweg)
  4. Op de hoek ligt het Coengebouw

Gebruik de slagboom voor pashouders als u gebruik wilt maken van de parkeergarage. Is het hier vol? Dan kunt u aan de overkant bij Kabelweg 44 aan de linkerzijde (bij de parkeerbordjes van IIR) parkeren.

Vanaf de A10 vanuit noordelijke richting

  1. Afslag Westpoort 3000 – 9000 (S201)/Ijmuiden
  2. Einde afslag links (Basisweg)
  3. Onder het viaduct door, tweede stoplicht links (Kabelweg)
  4. Op de hoek ligt het Coengebouw

Gebruik de slagboom voor pashouders als u gebruik wilt maken van de parkeergarage. Is het hier vol? Dan kunt u aan de overkant bij Kabelweg 44 aan de linkerzijde (bij de parkeerbordjes van IIR) parkeren.

Vanaf Station Sloterdijk

  1. Verlaat het Station Sloterdijk via de hoofduitgang
  2. Neem aan de overzijde van het plein Bus 22 richting Centraal Station
  3. Stap uit bij de tweede halte en loop terug tot het kruispunt van de Basisweg / Transformatorweg met de Kabelweg. Aan de overzijde van het kruispunt ligt het Coengebouw

Vanaf Station Sloterdijk

  1. Verlaat Station Sloterdijk via de hoofduitgang en ga direct rechts de stalen trappen af.
  2. Ga rechtdoor en volg het spoor (Hatostraat) en ga onder het viaduct van de snelweg door (+/- 500m)
  3. Neem na het viaduct de eerste weg links (Kabelweg)
  4. Loop door tot het kruispunt met de Basisweg/Transformatorweg alwaar u het Coengebouw ziet liggen.

Contact

Heeft u nog vragen of wilt u persoonlijk advies? Onze adviseurs staan u graag te woord over de mogelijkheden.

Jeremy Stevens | IIR
Persoonlijk advies en/of vragen over uw registratie?

Neem dan contact op met Jeremy Stevens. 020 - 580 5455 E-mail Jeremy

Jeremy Stevens | IIR
Deze training op maat?

Neem dan contact op met Reinier Terpstra. 020 - 580 5441 E-mail Reinier

Wij gebruiken cookies om IIR.nl gemakkelijk te maken. Bezoekt u onze website, dan gaat u akkoord met deze cookies meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten