Henny Kerkvliet-Terpstra Trainer/consultant H-factor Henny Kerkvliet-Terpstra Trainer/consultant H-factor Na meer dan 20 jaar lijnmanagement ervaring, heeft Henny bij verschillende bedrijven gewerkt waar hij zich bezig hield met het professionaliseren van de servicedesk. Een resultaatgerichte aanpak, aandacht voor de communicatie en voor de medewerkers. Zo heeft Henny succesvolle verandering bij servicedesks en projecten service management gerealiseerd. In deze opleiding draagt hij zijn jarenlange opgebouwde kennis aan u over. Hierbij staan de lessons learned van zijn praktijkervaringen centraal. Door de interactieve en prettige manier van overdracht krijgt de opleiding een extra dimensie. Alle sessies van Henny Kerkvliet-Terpstra Dag 108:30 - 17:00 Strategie bepalen voor uw servicedesk Module 1: Introductie Module 2: Instrumenten voor de strategie van uw servicedesk Inclusief praktijkoefening: Bewaken van de strategie voor uw eigen servicedesk Dag 208:30 - 17:00 Analyseren en inrichten van uw servicedesk Module 3: Servicedesk analyse Module 4: Welke verschillende organisatievormen zijn er om uw servicedesk in te richten? Dag 308:30 - 17:00 Uw meest waardevolle bezit: de medewerkers Module 5: Het aansturen en werven van uw medewerkers Module 6: Krijg inzicht in de capaciteit en prestaties van uw servicedesk Inclusief praktijkoefening: Aansturen van uw medewerkers Dag 408:30 - 17:00 Afspraken en grip op prestaties servicedesk Module 7: Krijg inzicht in de prestaties van uw servicedesk Module 8: Krijg grip op projecten vanuit het perspectief van de servicedesk Inclusief praktijkoefening: Projectmatig verbeterplan Dag 5| 5 oktober 202008:30 - 17:00 Tools, techieken en omgaan met weerstand Module 9: Tools en technieken voor uw servicedesk Module 10: Omgaan met weerstand Inclusief praktijkoefening: Implementatie van kennismanagement Dag 608:30 - 17:00 Presentatie van het verbeterplan voor uw servicedesk Module 11: Presentatie van uw verbeterplan: Zet uw servicedesk op de kaart! Inclusief uniek verbeterplan, gericht op uw organisatie
Henny Kerkvliet-Terpstra Trainer/consultant H-factor Henny Kerkvliet-Terpstra Trainer/consultant H-factor Na meer dan 20 jaar lijnmanagement ervaring, heeft Henny bij verschillende bedrijven gewerkt waar hij zich bezig hield met het professionaliseren van de servicedesk. Een resultaatgerichte aanpak, aandacht voor de communicatie en voor de medewerkers. Zo heeft Henny succesvolle verandering bij servicedesks en projecten service management gerealiseerd. In deze opleiding draagt hij zijn jarenlange opgebouwde kennis aan u over. Hierbij staan de lessons learned van zijn praktijkervaringen centraal. Door de interactieve en prettige manier van overdracht krijgt de opleiding een extra dimensie. Alle sessies van Henny Kerkvliet-Terpstra Dag 108:30 - 17:00 Strategie bepalen voor uw servicedesk Module 1: Introductie Module 2: Instrumenten voor de strategie van uw servicedesk Inclusief praktijkoefening: Bewaken van de strategie voor uw eigen servicedesk Dag 208:30 - 17:00 Analyseren en inrichten van uw servicedesk Module 3: Servicedesk analyse Module 4: Welke verschillende organisatievormen zijn er om uw servicedesk in te richten? Dag 308:30 - 17:00 Uw meest waardevolle bezit: de medewerkers Module 5: Het aansturen en werven van uw medewerkers Module 6: Krijg inzicht in de capaciteit en prestaties van uw servicedesk Inclusief praktijkoefening: Aansturen van uw medewerkers Dag 408:30 - 17:00 Afspraken en grip op prestaties servicedesk Module 7: Krijg inzicht in de prestaties van uw servicedesk Module 8: Krijg grip op projecten vanuit het perspectief van de servicedesk Inclusief praktijkoefening: Projectmatig verbeterplan Dag 5| 5 oktober 202008:30 - 17:00 Tools, techieken en omgaan met weerstand Module 9: Tools en technieken voor uw servicedesk Module 10: Omgaan met weerstand Inclusief praktijkoefening: Implementatie van kennismanagement Dag 608:30 - 17:00 Presentatie van het verbeterplan voor uw servicedesk Module 11: Presentatie van uw verbeterplan: Zet uw servicedesk op de kaart! Inclusief uniek verbeterplan, gericht op uw organisatie