Deze training heeft al plaatsgevonden

Masterclasses

Masterclass Gedragsanalyse Bijzonder Beheer

9 november 2015 | Amsterdam

Masterclass Gedragsanalyse

Tijdens de Masterclass Gedragsanalyse, die op 9 november plaatsvindt in Amsterdam, gaat u samen met uw trainers op interactieve wijze in gedragsanalyse van uw klant. U leert nieuwe vaardigheden waarmee u het gedrag van klanten kunt beïnvloeden en sturen, zodat u ook tevreden en actieve klanten krijgt die bij financiële problemen tijdig contact opnemen.

Leer innovatieve en effectieve communicatie-tools voor te gebruiken voor tevreden en actieve hypotheekklanten, die tijdig contact opnemen bij financiële problemen. Dat wilt u toch ook?

Uw resultaat

  • Weet hoe u economische keuzes moet maken

  • Verhoog de klanttevredenheid

Programma

9 november 2015

  • SCHULDPROBLEMATIEK IS IN HOGE MATE EEN GEDRAGSVRAAGSTUK

    • Ontwikkeling van de omvang van de
    schuldenproblematiek
    • Risicofactoren, wie komen er in de problemen
    • Hypotheekachterstanden als onderdeel van een
    breder schuldenpakket
    • Stapeling van problemen leidt tot tunnelvisie en
    (on)verstandige beslissingen
    • Blik op schulden: lifestyle of life events?
    • De begroting versus gedrag
    • Wat betekent dit voor uw werk?

  • MOGELIJKHEDEN OM BETALINGSGEDRAG TE BEÏNVLOEDEN

    • Vroegtijdige screening op gedrag en vaardigheden
    • Mogelijkheden om schuldenaren te motiveren
    Wat moeten medewerkers weten uit de literatuur
    van de sociaalpsychologie?
    • Mogelijkheden om schuldenaren te sturen
    Wat moeten medewerkers weten uit de literatuur
    van de economischepsychologie?
    • Inschatten hoogst haalbare resultaat per dossier
    Welke variabelen zijn bepalend voor de vraag wat
    het hoogst haalbare is?
    • Beschikbare interventies: Wat kun je zelf doen?

  • WAT IS ER NODIG OM INZICHTEN OP DE WERKVLOER TE LATEN LANDEN?

    • Het belang van methodisch werken, intervisie en
    supervisie
    • Hoe leren medewerkers gesprekstechnieken en
    hoe voorzie je in borging
    • Wat vraagt de nieuwe manier van werken in de
    aansturing van medewerkers
    • Quickwins versus lange termijn

Voor wie?
Medewerker en teamleiders actief en bijzonder beheer, restschulden of achterstanden; werkzaam binnen banken, hypotheekverstrekkers, verzekeraars en service providers.

Docenten

Tamara Madern

Sr. Onderzoeker, Lectoraat Armoede & Participatie HvA en Adviseur Gildevakmanschap Bekijk op LinkedIn

Tickets

Op dit moment zijn er geen tickets (meer) beschikbaar.

Locatie

Coengebouw Kabelweg 37 1014 BA Amsterdam, Nederland

Meer weten?

Heeft u nog vragen of wilt u persoonlijk advies? Onze adviseurs staan u graag te woord over de mogelijkheden.

Jeremy Stevens | IIR
Persoonlijk advies?

020 - 580 5441 E-mail Reinier

Ook interessant voor u

Wij gebruiken cookies om IIR.nl gemakkelijk te maken. Bezoekt u onze website, dan gaat u akkoord met deze cookies meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten