Deze training heeft al plaatsgevonden

4-daagse training

Growth Hacking

29 september, 6, 13 oktober & 3 november 2017 | Amsterdam

Creëer groei door experimenten, data-analyse en product aanpassingen

De concurrentie is moordend en traditionele marketingkanalen zijn kostbaar of verzadigd. Om voorop te lopen wil je jouw beperkte (marketing)budget zo efficiënt mogelijk inzetten. Het gaat niet om het perfecte product, maar om het bereiken van de juiste doelgroep op het juiste moment voor de juiste prijs.

Na afloop van de training ben je bekend met alle Growth Hacking tools en technieken. Je stapt af van jouw onderbuikgevoel en gaat data-gedreven te werk. Door creatief te denken leer je om te gaan met de beperkte middelen die je hebt. Je gaat aan de slag met lean marketing, houdt je return on investment (ROI) in de gaten en stelt snel vast wat werkt en wat niet. Je zet nieuwe marketingkanalen in en leert jouw organisatie te overtuigen om op deze manier te werken.

Uw resultaat

  • Omzetgroei

    Realiseer de beste product-marketfit met minimale programmeerkennis

  • Go viral

    Creëer naamsbekendheid op creatieve wijze

  • Data-gedreven

    Meet, test en toon direct resultaat

  • Verander je mindset

    Directe ondernemingsverandering binnen jouw organisatie

  • Verkort de time-to-market

    Verleid je doelgroep tot concrete aankoop en creëer omzetgroei

  • Minder waste

    Formuleer en implementeer innovatie strategiën

  • Efficiëntie

    Bespaar geld door maximaal gebruik te maken van je middelen

  • Klantgericht werken

    Identificeer de groeifactor die waarde voor de klant creëert

  • Inclusief online leeromgeving

    Alle presentaties, video’s, artikelen en huiswerk staan op onze online leeromgeving

Programma

29 september 2017 | 09:00 - 17:00

  • Build

    09.00 | De start / Introductie

    12.00 | Food & drinks

    13.00 | Middagprogramma:

    • Design thinking
    • Growth Hacking playbook
    • @home

    17.00 | Afsluiting

6 oktober | 09:00 - 17:00

  • Measure

    09.00 | Presenteren / The customer

    12.00 | Food & drinks

    13.00 | Middagprogramma:

    • Brainstorm experiment
    • Ideation
    • @work

    17.00 | Afsluiting

13 oktober | 09:00 - 17:00

  • Learn

    09.00 | Minimum Viable Product part I

    12.00 | Food & drinks

    13.00 | Minimum Viable Product part II

    17.00 | Afsluiting

3 november | 09:00 - 16:00

  • Rebuild

    09.00 | Presenteren / Next steps: Optimaliseren & vernieuwen

    13.00 | Food & drinks

    14.00 | Inspiratiesessie

    • Brainstorm experiment
    • Ideation
    • @work

    16.00 | Borrel & bites

    17.00 | Afsluiting

Voor wie?

De opleiding is bedoeld voor professionals die verantwoordelijk zijn voor of te maken hebben met productontwikkeling, product management of innovatie.

Trainers

Tickets

Op dit moment zijn er geen tickets (meer) beschikbaar.

Locatie

Coengebouw Kabelweg 37 1014 BA Amsterdam, Nederland

Gratis parkeren Goed bereikbaar met OV

Meer weten?

Heeft u nog vragen of wilt u persoonlijk advies? Onze adviseurs staan u graag te woord over de mogelijkheden.

Jeremy Stevens | IIR
Persoonlijk advies en/of vragen over uw registratie?

Neem dan contact op met Jeremy Stevens. 020 - 580 5455 E-mail Jeremy

Jeremy Stevens | IIR
Deze training op maat?

Neem dan contact op met Reinier Terpstra. 020 - 580 5441 E-mail Reinier

Ook interessant voor u

Wij gebruiken cookies om IIR.nl gemakkelijk te maken. Bezoekt u onze website, dan gaat u akkoord met deze cookies meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten