Print:
Brünhilde Mulder, Eigenaar
LinkedIn profiel
Hoe kan onze branche toegevoegde waarde blijven leveren aan haar klanten in de sterk veranderde hypotheken markt? Op het komende Hypotheken Event in februari 2017 staat een deel van het programma in het teken van de klant. Wat wil de klant? Hoe beleeft de klant onze dienstverlening? Brünhilde Mulder geeft tijdens deze conferentie nadere toelichting op de belangrijke succesfactoren. Hier alvast een voorproefje.
Iedereen wil de klantverwachting overtreffen, de klanten excellent bedienen, een 9+ klantervaring geven en een mooie NPS waarde realiseren. Dit soort ambities zijn niet eenvoudig waar te maken. Weinig bedrijven doen dit echt. Als je dit al echt wilt, waar dan te beginnen?
Doen wat de klant verwacht is al iets wat niet makkelijk is. En dan nog een stap erbij doen, de klant verwachting overtreffen, hoe doe je dat? Want activiteiten die niets toevoegen, verwacht of niet, zijn in principe verspilling.
Geplaatst op: 12 januari 2017
Over de auteur
Brünhilde Mulder, eigenaar van LEF Verandert, geeft nadere toelichting tijdens een breakout-sessie op het Hypotheken Event. Haar passie is het ontwikkelen van mens en organisatie om optimale toegevoegde waarde te bieden voor klanten.
Laat uw e-mail achter en ontvang de PDF in uw e-mail.
Houd mij de hoogte van gerelateerde content, trainingen en conferenties.
Wij gebruiken cookies om IIR.nl gemakkelijk te maken. Bezoekt u onze website, dan gaat u akkoord met deze cookies meer informatie Accepteren
De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.
Sluiten