Print:

Gezondheidscheck Servicedesk

Redactie IIR, Trainingen en congressen

LinkedIn profiel

Ontdek in 10 stappen of uw servicedesk goed functioneert

De kwaliteit van een servicedesk waarborgen is tegenwoordig niet makkelijk. Mede door vernieuwde technologie en ontwikkelingen komt u voor nieuwe uitdagingen te staan. De servicedesk moet sneller, flexibeler en proactiever reageren op de druk vanuit het management, medewerkers en organisatie als totaal. Bent u benieuwd of uw servicedesk goed functioneert? In tien vragen doet u een quickscan en krijgt u inzicht in de kwaliteit van uw servicedesk. Heeft u acht of minder keer ‘ja’ geantwoord ? Dan wordt het tijd om uw servicedesk goed onder handen te nemen. Wij helpen u hier graag bij. Klik hier voor meer informatie.

 

Banner-servicedeskmanager-IIR

 

Wilt u de checklist ontvangen?

Laat uw e-mail achter en ontvang de checklist direct in uw inbox.

Wij gebruiken cookies om IIR.nl gemakkelijk te maken. Bezoekt u onze website, dan gaat u akkoord met deze cookies meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten