Print:
Redactie IIR , Trainingen & Conferenties
LinkedIn profiel
De kwaliteit van een servicedesk waarborgen is tegenwoordig niet makkelijk. Mede door vernieuwde technologie en ontwikkelingen komt u voor nieuwe uitdagingen te staan. De servicedesk moet sneller, flexibeler en proactiever reageren op de druk vanuit het management, medewerkers en organisatie als totaal. Download de checklist.
In tien vragen doet u een quickscan en krijgt u inzicht in de kwaliteit van uw servicedesk.
Heeft u acht of minder keer ‘ja’ geantwoord ? Dan wordt het tijd om uw servicedesk goed onder handen te nemen. Tijdens de training Servicedesk Management stelt u een praktisch verbeterplan op om succesvol leiding te geven aan uw servicedesk. Ook is er de mogelijkheid tot een InCompany-traject, waarbij IIR de leerinhoud precies afstemt op de behoeften van de organisatie.
Wilt u de checklist ontvangen?
Laat uw e-mail achter en ontvang de checklist direct in uw inbox.
Geplaatst op: 12 mei 2018
Laat uw e-mail achter en ontvang de PDF in uw e-mail.
Heeft u eerder al een brochure van IIR ontvangen?