Print:

Checklist: Ontdek in 10 stappen of uw servicedesk goed functioneert

Redactie IIR, Trainingen & Conferenties

LinkedIn profiel

De kwaliteit van een servicedesk waarborgen is tegenwoordig niet makkelijk. Mede door vernieuwde technologie en ontwikkelingen komt u voor nieuwe uitdagingen te staan. De servicedesk moet sneller, flexibeler en proactiever reageren op de druk vanuit het management, medewerkers en organisatie als totaal. Download de checklist. 

Bent u benieuwd of uw servicedesk goed functioneert?

In tien vragen doet u een quickscan en krijgt u inzicht in de kwaliteit van uw servicedesk.

Meer informatie?

Heeft u acht of minder keer ‘ja’ geantwoord ? Dan wordt het tijd om uw servicedesk goed onder handen te nemen. Tijdens de training Servicedesk Management stelt u een praktisch verbeterplan op om succesvol leiding te geven aan uw servicedesk. Ook is er de mogelijkheid tot een InCompany-traject, waarbij IIR de leerinhoud precies afstemt op de behoeften van de organisatie.

Servicedesk Manager | IIR

 

Wilt u de checklist ontvangen?

Laat uw e-mail achter en ontvang de checklist direct in uw inbox.

Wij gebruiken cookies om IIR.nl gemakkelijk te maken. Bezoekt u onze website, dan gaat u akkoord met deze cookies meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten