Bestel nu uw tickets

1-daagse conferentie

Shutdowns & Turnarounds

9 februari 2017 | WorldHotel Wings, Rotterdam Airport

Een turnaround is topsport!

Een goede voorbereiding van uw Shutdown kan (in de letterlijke zin) het halve werk zijn. U kunt uitloop, calamiteiten, en onverwachte kosten voorkomen door goed geïnformeerd te zijn tijdig de juiste beslissingen te nemen. Belangrijk, want uw shutdown is immers één van de meest kritische activiteiten binnen uw jaarlijkse bedrijfsvoering. Kom daarom op 9 februari naar de 18e editie Shutdowns & Turnarounds, het énige event specifiek gericht op en voor de shutdown professionals in de Benelux.

 

Wilt u zelf een inhoudelijke bijdrage geven aan het programma of heeft u suggesties voor onderwerpen of sprekers? Neem ook dan contact op met onze Product Development Manager Uyoyo Onemu.

Tel: 020 – 5805 496 | Email: u.onemu@iir.nl

Uw bedrijf profileren op het event?
Heeft u interesse een thematafel te begeleiden, met u stand op de beursvloer aanwezig te zijn en/ of een demonstratie te laten zien? Neem contact op met Branding & Partnership Manager Sanne Jansen om dit te bespreken.

Tel: 020 – 580 54 42 | Email: s.jansen@iir.nl

Sprekers

Houd de website in de gaten voor de bekendmaking van de sprekers van Shutdowns & Turnarounds 2017

Voorlopig programma

9 februari 2017

  • 9.00

    Opening

    Met dagvoorzitter Joost Hoebink en tafelheer Paul Casteleijn.

    • Joost Hoebink Dagvoorzitter
    • Paul Casteleijn DSM
  • 9.15

    Openingsdiscussie

    • Digitalisering van het shutdown traject; zorgt Big Data voor kostenbesparing en efficiëntie?
    • Hoe structureert u slimme onderhoudsconcepten met gebruik van data?
    • De toepassing van Augmented Reality: nuttig of toekomstmuziek?

    Sprekers:

    Werner van Acker, Technical Governance, Asset Management & Maintenance Turnaround Professional, Evonik.

    Dimitri De Ceuster, Scheduler Technical Services & Shutdown coordinator, Sanofi.

    Jos Boode, voormalig Maintenance Manager, Shell.

    • Werner van Acker Evonik
    • Dimitri De Ceuster Sanofi
    • Jos Boode
  • 10.00

    Digitalisering van de Shutdown anno 2017 in de praktijk

    • Mogelijkheden voor Asset Management met Big Data
    • Hoe kunt u data interpreteren en vertalen naar bruikbare resultaten tijdens en voorafgaande aan de shutdown?
    • Diversiteit van databronnen & verzamelen van data: welke toepassing is geschikt voor wat?
  • 10.30

    Pauze

  • 11.00

    Praktijkcasus Samenwerking – efficiëntere en effectieve samenwerking tussen contractor en klant

    • Gemeenschappelijke verantwoordelijkheid van duurzaam en verantwoord uitvoeren van Shutdowns & Turnarounds ketenafhankelijkheid (voorkomen) en afstemming
    • Wat is de invloed van onverwachte verschuivingen, vertragingen, uitlopen of calamiteiten in de keten?
    • Wat is nodig voor een efficiënte communicatie en hoe leiden goede afspraken tot een efficiëntere shutdown?
  • 11.45

    ISO 55001 – Asset Management, hoe effectief te implementeren voor uw shutdown?

    • Digital Asset Management: bundeling van versplinterde data naar bruikbare informatie
    • Reductie van voorbereidingstijd- en kosten d.m.v. Digital Asset Management
    • Reductie in uitvoering- en faalkosten d.m.v. Digital Asset Management

    Bijdrage Burdock & eindgebruiker (wordt nader bekend gemaakt).

  • 12.15

    Praktijkcasus calamiteiten & uitloop

    Best practises & lessons learned: veiligheid verbeteren & risico’s voorkomen

    • Het belang van de pre-startup safety review (PSSR)
    • Lesson learned: risico’s en uitloop voorkomen door het stellen van prioriteiten

    Spreker: Kiki Sip, EHS Manager, Ashland Industries.

  • 13.00

    Lunchpauze

  • 14.00

    Non-intrusive inspection voor turnarounds

    • Scope Management: bepaal scope en eliminatie d.m.v. het in kaart brengen van faalmechanismen
    • Voorkom inwendige inspectie door nauwkeurige uitwendige analyses

    Spreker: Theo Knijf, Senior Maintenance & Reliability Manager Dow Chemical & Operational Manager Ki<MPi

    • Theo Knijff Dow Chemical
  • 14.30

    Top 5 shutdown zaken die u misschien wel wist, maar nooit in uw voordeel benutte (Engelstalig)

    • Technologie in combinatie met kennis
    • Een andere aanpak inzetten om het risico en de doorlooptijd van een turnaround te verlagen
    • Veiligheid verhogen van het werk en de opstart
    • Een perspectief vanuit zowel eindgebruiker als leverancier

    Spreker: Julian Annison, Principal Industry Consultant, Emerson UK.

    • Julian Annison Emerson Automation Solutions
  • 15.15

    Pauze

     

  • 15.45

    Workshop sessies

     

    Workshop 1:

    Flens Integrity Management (FIM)- beheersing en kwaliteit van personeel

    • Procesmatige aanpak tegengaan van lekke flenzen en toegenomen eisen in kwaliteit
    • Waarborgen en waarmaken van kennis en kunde
    • Omgaan met tekorten en beperkte middelen
    • Prijsdruk vanuit contractors

     

    Workshop 2:

    Communicatie van business-enabler tot business-driver

    • Stijgende complexiteit en veranderende rol van communicatie
    • Toename sets en applicaties per werknemer, hoe beheer je dit
    • Informatie en koppeling devices/apps
    • Veiligheid en management van communicatiemiddelen

    Spreker: Rens Noordeman, Business Consultant, Flash Private Mobile Networks.

     

    Workshop 3:

    Interactieve Innovatie Workshop

    Verhogen van efficiëntie door middel van Augmented Reality tijdens uw shutdown.

    • Introductie in de technologie
    • Applicaties voor training en support
    • Applicaties voor inspecties en functionele testen

    Benny Lauwers, CEO, Co-Founder, Viu More.

    • Rens Noordeman Flash Services
    • Benny Lauwers Viu More
  • 16.30

    Succesfactoren voor kleinere Stops in de procesindustrie

    • Praktische ervaringen in kleine Stops
    • Het belang van scope management van Stops
    • Aanbevelingen voor een effectieve voorbereiding en uitvoering van kleine Stops

    Paul Casteleijn, Manager Maintenance, Engineering & Facilities, DSM.

    • Paul Casteleijn DSM
  • 17.15

    Afsluiting met out of de box samenwerkingscasus

  • 18.00

    Aansluitende borrel

Houd de website in de gaten voor de nieuwste update of blijf op de hoogte via de onderstaande button.

 

Partners

Uw bedrijf profileren op het event?
Heeft u interesse een thematafel te begeleiden, met u stand op de beursvloer aanwezig te zijn en/ of een demonstratie te laten zien? Neem contact op met Branding & Partnership Manager Sanne Jansen om dit te bespreken via 020 – 580 54 42 of s.jansen@iir.nl

Redenen om deel te nemen

  • Verhalen uit de praktijk
  • Expertpanel
  • Speeddates & Praktische workshops
  • Volop netwerkmogelijkheden

Tickets

Locatie

Worldhotel Wings Rotterdam Airportplein 55 3045 AP Rotterdam, Nederland

Meer weten?

Heeft u nog vragen of wilt u persoonlijk advies? Onze adviseurs staan u graag te woord over de mogelijkheden.

DSC_5305-lowres
Persoonlijk advies?

020 - 580 5465 E-mail Floris

Sanne Jansen
Spreker of partner worden?

Sanne Jansen vertelt u er graag meer over. 020 - 580 5442 E-mail Sanne

Ook interessant voor u

Wij gebruiken cookies om IIR.nl gemakkelijk te maken. Bezoekt u onze website, dan gaat u akkoord met deze cookies meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten