Meer informatie

InCompany training

Service Level Agreements (SLA)

Beperk de risico’s in uw SLA's

De opleiding Service Level Agreements geeft u de juiste tools om risico’s in SLA’s te beperken. Met veel ruimte voor praktijkcases en de laatste trends voor SLA’s, waaronder agile scrum is dit de meest complete SLA opleiding. Na afloop bent u uitstekend voorbereid om SLA’s anno nu te beoordelen.

Leer van uw collega’s
Tijdens de opleiding kunt u uitgebreid sparren met uw vakgenoten en docent. Zo leert u van elkaars praktijkervaringen. Samen stelt u checklists op voor uw eigen service level agreements!

Uw resultaat

  • Leer hoe u uw eigen SLA’s opstelt en beheert

  • Alle tools om uw ICT-risico’s met uw SLA’s te beheersen

  • Regiseer uw cloud services

  • Wat is uw rol als service level manager met de komst van Agile Scrum?

  • Inclusief 24 PE punten voor NOREA/NBA leden (Bij volledige deelname)

  • Inclusief iPad met digitaal lesmateriaal

  • Vakliteratuur
    De volgende boeken van uw vakdocent, Bart de Best, kunt u bestellen:
    – SLA best practices, Bart de Best
    – Ketenbeheer, Bart de Best

Programma

  • Module 1

    Wat is een SLA?

    • Praktijkcase: Checklist basis SLA. In kleine groepjes gaat u een checklist opstellen voor een basis SLA.
  • Module 2

    SLA’s van uit een procesbenadering

    • Praktijkcase: Opstellen SLA hostingservice
  • Module 3

    SLA’s vanuit een servicebenadering

    • Praktijkcase: Opstellen SLA hostingservice
  • Module 4

    SLA structuur

  • Module 5

    SLA inhoud

  • Module 6

    SLA beveiliging

  • Module 7

    De inhoud van de Service catalogus OLA, DAP, DFA, SQP

  • Module 8

    Recap dag 1

  • Module 9

    SLA praktijkvoorbeelden bespreking

    • Praktijkcases: uw ingestuurde SLA
      Voorafgaand aan de opleiding krijgt u de mogelijkheid om uw eigen SLA op te sturen. Heeft u geen eigen SLA-case, dan krijgt u een case van de docent waarmee u werkt. De ingebrachte SLA’s worden besproken gedurende de ochtendsessie van de tweede dag.
  • Module 10

    Sturen op een SLA

  • Module 11

    Praktijkopdrachten

  • Module 12

    Evaluatie dag 1 en 2

  • Module 13

    Wat is het effect van Agile Scrum systeemontwikkeling op uw SLA?

  • Module 14

    Wat is het effect van DevOps op uw SLA?

  • Module 15

    SLA’s voor ICT-ketens?

  • Module 16

    Outsourcing en SLA’s

  • Module 17

    Wat zijn Cloud services?

  • Module 18

    Wat zijn de Cloud risico’s en hoe beheerst u deze in uw SLA?

  • Module 19

    Informatie service level agreements

Docent

Een InCompany traject op maat

IIR biedt naast de mogelijkheid van een individuele training of opleiding ook trajecten die op maat worden gesneden voor uw organisatie. Bij een InCompany traject staat uw organisatie en opleidingsbehoefte centraal.

Het programma wordt volledig samengesteld op basis van uw wensen en u werkt desgewenst met eigen praktijkcases en probleemstellingen. U bereikt met uw team een gelijk (kennis) niveau en u bepaalt in overleg met IIR de datum en locatie van de training. Zo past de inhoud en vorm precies bij de medewerkers en uw organisatie.

De voordelen van InCompany op een rij:

  • De training is altijd maatwerk
  • U bereikt als team hetzelfde niveau
  • Voorafgaand een vrijblijvend intakegesprek met de trainer(s)
  • Bedrijfsspecifieke situaties worden betrokken
  • U bepaalt de data van de training

Meer over InCompany

Ook interessant voor u

Contact

Heeft u nog vragen of wilt u persoonlijk advies? Onze adviseurs staan u graag te woord over de mogelijkheden.

reinier-terpstra
Deze training op maat?

Neem dan contact op met Reinier Terpstra. 020 - 580 5441 E-mail Reinier

Wij gebruiken cookies om IIR.nl gemakkelijk te maken. Bezoekt u onze website, dan gaat u akkoord met deze cookies meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten