Deze training heeft al plaatsgevonden

Masterclasses

Masterclass Gedragsanalyse Bijzonder Beheer

9 november 2015 | Amsterdam

Masterclass Gedragsanalyse

Tijdens de Masterclass Gedragsanalyse, die op 9 november plaatsvindt in Amsterdam, gaat u samen met uw trainers op interactieve wijze in gedragsanalyse van uw klant. U leert nieuwe vaardigheden waarmee u het gedrag van klanten kunt beïnvloeden en sturen, zodat u ook tevreden en actieve klanten krijgt die bij financiële problemen tijdig contact opnemen.

Leer innovatieve en effectieve communicatie-tools voor te gebruiken voor tevreden en actieve hypotheekklanten, die tijdig contact opnemen bij financiële problemen. Dat wilt u toch ook?

Uw resultaat

  • Weet hoe u economische keuzes moet maken

  • Verhoog de klanttevredenheid

Programma

9 november 2015

  • SCHULDPROBLEMATIEK IS IN HOGE MATE EEN GEDRAGSVRAAGSTUK

    • Ontwikkeling van de omvang van de
    schuldenproblematiek
    • Risicofactoren, wie komen er in de problemen
    • Hypotheekachterstanden als onderdeel van een
    breder schuldenpakket
    • Stapeling van problemen leidt tot tunnelvisie en
    (on)verstandige beslissingen
    • Blik op schulden: lifestyle of life events?
    • De begroting versus gedrag
    • Wat betekent dit voor uw werk?

  • MOGELIJKHEDEN OM BETALINGSGEDRAG TE BEÏNVLOEDEN

    • Vroegtijdige screening op gedrag en vaardigheden
    • Mogelijkheden om schuldenaren te motiveren
    Wat moeten medewerkers weten uit de literatuur
    van de sociaalpsychologie?
    • Mogelijkheden om schuldenaren te sturen
    Wat moeten medewerkers weten uit de literatuur
    van de economischepsychologie?
    • Inschatten hoogst haalbare resultaat per dossier
    Welke variabelen zijn bepalend voor de vraag wat
    het hoogst haalbare is?
    • Beschikbare interventies: Wat kun je zelf doen?

  • WAT IS ER NODIG OM INZICHTEN OP DE WERKVLOER TE LATEN LANDEN?

    • Het belang van methodisch werken, intervisie en
    supervisie
    • Hoe leren medewerkers gesprekstechnieken en
    hoe voorzie je in borging
    • Wat vraagt de nieuwe manier van werken in de
    aansturing van medewerkers
    • Quickwins versus lange termijn

Voor wie?
Medewerker en teamleiders actief en bijzonder beheer, restschulden of achterstanden; werkzaam binnen banken, hypotheekverstrekkers, verzekeraars en service providers.

Docenten

Tamara Madern

Sr. Onderzoeker, Lectoraat Armoede & Participatie HvA en Adviseur Gildevakmanschap Bekijk op LinkedIn

Tickets

Op dit moment zijn er geen tickets (meer) beschikbaar.

Locatie

Coengebouw Kabelweg 37 1014 BA Amsterdam, Nederland

Deze training op maat?

reinier-terpstra

Maatwerk voor uw team?

IIR biedt naast de mogelijkheid van een individuele training of opleiding ook trajecten die op maat worden gesneden voor uw organisatie. Neem daarvoor contact op met Reinier Terpstra. 020 - 580 5441 E-mail

De voordelen van InCompany op een rij:

  • De training is altijd maatwerk
  • U bereikt als team hetzelfde niveau
  • Voorafgaand een vrijblijvend intakegesprek met de trainer(s)
  • Bedrijfsspecifieke situaties worden betrokken
  • U bepaalt de data van de training

Meer over InCompany

Ook interessant voor u

Meer weten?

Heeft u nog vragen of wilt u persoonlijk advies? Onze adviseurs staan u graag te woord over de mogelijkheden.


Wij reageren op werkdagen binnen 24 uur op uw bericht

Please leave this field empty.

stephan-rienstra
Aanmelden of vragen?

Neem dan contact op met Stephan Rienstra. 020 - 580 5495 E-mail Stephan

amy-reijgersberg
Spreker of partner worden?

Neem dan contact op met Amy Reijgersberg. 020 - 580 5456 E-mail Amy

Wij gebruiken cookies om IIR.nl gemakkelijk te maken. Bezoekt u onze website, dan gaat u akkoord met deze cookies meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten