Meld u nu aan

3-daagse opleiding

Behavioral analytics voor de financiële sector

20 januari, 27 januari en 3 februari 2017 | Amsterdam

Speel in op de behoeftes van uw klant

Leer wat de consequenties zijn van PSD2 voor uw organisatie en ontdek de mogelijkheden van data

U wilt uw klant beter kunnen bedienen en hiervoor is het van belang te weten wie uw klant is en wat uw klant eigenlijk wil. Door de snelle technologische vooruitgang groeit de hoeveelheid opgeslagen data exponentieel. Het is de kunst deze data ontsluiten en te analyseren om zo tot waardevolle inzichten te komen waardoor u gericht met uw klant kunt communiceren. In deze training leert u hoe u dit kunt doen, ondanks het gegeven dat grote financiële instellingen vaak te maken hebben met veel verschillende plekken waar data wordt opgeslagen en systemen die verouderd zijn. U leert tevens de psychologie achter financiële besluitvorming en hoe u hierop kunt inspelen.

Highlights van de cursus

» Leer wat de gevolgen van de PSD2 wetgeving zijn en wat het belang hiervan is voor uw organisatie.
» Ontdek hoe u Big Data kunt gebruiken bij het maken van klantanalyses.
» Volg alle contactmomenten met uw klant door gebruik te maken van customer experience monitoring.
» Ga zelf aan de slag met het Data Analytics Maturity Model.
» Leer hoe u een data driven organisatie kunt worden en pas dit toe binnen uw eigen werkveld.
» Haal waarde uit specifieke cases die zijn toegespitst op de financiële sector.

Uw resultaat

  • Ontdek hoe u Big Data kunt gebruiken bij het maken van klantanalyses.

  • Volg alle contactmomenten met uw klant door gebruik te maken van customer experience monitoring.

  • Ga zelf aan de slag met het Data Analytics Maturity Model

  • Haal waarde uit specifieke cases die zijn toegespitst op de financiële sector.

Programma

MODULE 1 – 20 januari 2017

  • Inleiding en Privacy

    Eén van de beloftes van Big Data is de mogelijkheid tot het maken van individuele analyses van uw klanten. Waarom is dit van belang en welke toepassingen zijn hiervoor mogelijk? Hoe kunt u op basis van klantgedrag segmentatie toepassen, zodat u specifieke klantgroepen kunt onderscheiden? In deze inleiding wordt u meegenomen in de verschillende mogelijkheden die Big Data biedt.

MODULE 2 – 27 januari 2017

  • Machine Learning en het Data Analytics Maturity Model

    Hoe word je een data driven organisatie? In de basis is de behandelde theorie disruptief en innovatief. Hoe zorgt u ervoor dat u deze theorie daadwerkelijk kunt gaan toepassen? Hierbij kunt u gebruik maken van het Data Analytics Maturity Model. In dit middagprogramma wordt uitgelegd welke stappen u kunt zetten om uiteindelijk uit te groeien naar een data driven organisatie.

MODULE 3 – 3 februari 2017

  • Behavioral Analytics

    Nu de basisprincipes bekend zijn van Big Data en Machine Learning, zal de gedragscomponent aan de analysemogelijkheden worden toegevoegd. Door gebruik te maken van Behavioral Analytics kan toekomstig klantgedrag worden voorspeld en op basis hiervan kunnen marketingtools worden ingezet. Communicatie met uw klant wordt hierdoor gerichter en doeltreffender.

Voor wie? 

Informatieanalisten, Data architecten, Marketing Managers, Business Intelligence managers, Database professionals, Product Managers, Portfolio Managers en Innovatie Managers.

Docent

Tickets

Locatie

Coengebouw Kabelweg 37 1014 BA Amsterdam, Nederland

Deze training op maat?

Raimon den Boef IIR

Maatwerk voor uw team?

IIR biedt naast de mogelijkheid van een individuele training of opleiding ook trajecten die op maat worden gesneden voor uw organisatie. Neem daarvoor contact op met Raimon den Boef. 020 - 580 54 E-mail

De voordelen van InCompany op een rij:

  • De training is altijd maatwerk
  • U bereikt als team hetzelfde niveau
  • Voorafgaand een vrijblijvend intakegesprek met de trainer(s)
  • Bedrijfsspecifieke situaties worden betrokken
  • U bepaalt de data van de training

Meer over InCompany

Ook interessant voor u

Meer weten?

Heeft u nog vragen of wilt u persoonlijk advies? Onze adviseurs staan u graag te woord over de mogelijkheden.


Wij reageren op werkdagen binnen 24 uur op uw bericht

Please leave this field empty.

Samir Attouani IIR
Persoonlijk advies?

Neem dan contact op met Samir Attouani 020 - 580 5411 E-mail Samir

Madelon Beusink
Meer weten?

Neem dan contact op met Madelon Beusink. 020 - 580 5403 E-mail Madelon

Wij gebruiken cookies om IIR.nl gemakkelijk te maken. Bezoekt u onze website, dan gaat u akkoord met deze cookies meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten