Deze conferentie heeft al plaatsgevonden

1-daagse conferentie

Actief, Preventief & Bijzonder Beheer

10 september 2015 | Hilversum

Effectieve communicatie-tools voor tevreden hypotheekklanten die tijdig contact opnemen bij financiële problemen

Een tevreden hypotheekklant die, bij financiële problemen, tijdig contact opneemt en niet wacht tot het te laat is. Dat wilt u toch ook? Om dit te realiseren en risico’s te beperken is het nodig om meer en anders met de klant te communiceren. Hoe, dat hoort u tijdens deze conferentie.

In een vernieuwde setting komen op 10 september in één dag thema’s als imago verbetering, verandermanagement, online communicatie en klantgedrag aan bod, maar ook best practices uit binnen- en buitenland. Wilt u meer kennis opdoen over het gedrag van uw klant of het juridisch speelveld van bijzonder beheer, kies dan (optioneel) voor een van de masterclasses.

Sprekers

Programma

10 september 2015

  • 09.20

    Opening door uw voorzitter voor de ochtend

  • 09.30

    Trends en verschuivingen binnen hypothekenbeheer in Nederland

  • 09.50

    Hypostat 2015: What are the lessons learned and future lessons?

  • 10.40

    Bespreek uw concrete issue’s en kansen met verschillende experts.

  • 12.00

    Lunchpauze

  • 13.15

    Opening door uw dagvoorzitter voor de middag

  • 13.25

    QUIZ: Kent u de laatste feiten & cijfers uit de Nederlandse hypothekenmarkt?

  • 13.40

    Bijzonder beheer binnen een klant-partnerschap strategie

  • 14.00

    Bijzonder beheer: de visie van ABN AMRO

  • 14.20

    Podiumdiscussie: hoe krijgt u uw klant in beweging?

  • 15:00

    Koffie

  • 15.30

    Bankieren en spelen? Hoe gamification bijdraagt aan een betrokken klantcontact

  • 15.50

    Mijnoverheid.nl en bijzonder beheer, welke informatie heeft de overheid beschikbaar

  • 16.10

    INTERVIEW: twee klanten over hun ervaringen met bijzonder beheer

  • 16.30

    WORKSHOP: Hoe krijgt u met uw correspondentie de klant in beweging?

  • 17.10

    Borrel

Partners

Wilt u uw organisatie profileren tijdens dit event? Neem dan contact op met Amy Reijgersberg om de mogelijkheden en uw wensen te bespreken. Bel 020 – 580 54 56 of e-mail a.reijgersberg@iir.nl.

Redenen om deel te nemen

  • Ontwikkeling

    Gamification en hoe het bijdraagt aan
    betrokken klantcontact

  • Strategie

    ABN AMRO en Obvion hypotheken over
    hun strategie en werkwijze

  • Analyse

    Analyse brieven aan klanten in bijzonder
    beheer: hoe krijgt u ze in beweging?

  • Klanten

    Interview klanten in bijzonder beheer:
    hoe ervaren zij het proces

Tickets

Op dit moment zijn er geen tickets (meer) beschikbaar.

Locatie

Beeld en Geluid Media Parkboulevard 1 1217 WE Hilversum, Nederland

Contact

Heeft u nog vragen of wilt u persoonlijk advies? Onze adviseurs staan u graag te woord over de mogelijkheden.


Wij reageren op werkdagen binnen 24 uur op uw bericht

Please leave this field empty.

amy-reijgersberg
Spreker of partner worden?

Neem dan contact op met Amy Reijgersberg. 020 - 580 5456 E-mail Amy

stephan-rienstra
Aanmelden of vragen?

Neem dan contact op met Stephan Rienstra. 020 - 580 5495 E-mail Stephan

Ook interessant voor u

Wij gebruiken cookies om IIR.nl gemakkelijk te maken. Bezoekt u onze website, dan gaat u akkoord met deze cookies meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten