Customer Service oproepkracht

Vacature: Customer Service oproepkracht (m/v)

 

IIR zoekt enthousiaste collega’s die op oproepbasis ons customer service team ondersteunt (m/v). Zoek je flexibel werk met leuke mensen en wil jij ons in piektijden voor minimaal 8 uur en maximaal 20 uur per week ondersteunen?
Dan is dit de bijbaan voor jou!

IIR is een A merk in de zakelijke conferentie en trainingen branche. Onze events onderscheiden zich door inhoudelijke diepgang en een praktische insteek. Het Customer Service team binnen IIR zorgt ervoor dat alle aanmeldingen en wijzigingen accuraat & correct worden verwerkt in ons systeem. Als Customer Service oproepkracht ben je het aanspreekpunt voor klanten. Ook ben je verantwoordelijk voor de administratieve afhandeling van aanmeldingen, annuleringen,  vervanging van deelnemers en verschuivingen van events.

 Wat zijn je taken?

 

Als Customer Service oproepkracht houd jij je bezig met de volgende taken:

  • Verantwoordelijk voor het administreren en invoeren van deelnemers en sponsoren voor onze trainingen & events
  • Versturen van facturen en bevestigingsbrieven
  • Opvangen van inbound telefoonverkeer betreffende registraties of inhoudelijke vragen over aanmeldingen.
  • Bijhouden van inbound email verkeer aangaande registraties
  • Het verwerken van eventuele aanpassingen in ons CRM systeem
  • Verstrekken van de juiste informatie & contact richting onze klanten over de desbetreffende aanmelding

Jouw profiel en capaciteiten:

 

  • Je bent nauwkeurig, secuur & klantgericht
  • Je hebt ervaring met databases/CRM systemen of je maakt het werken in nieuwe systemen snel eigen
  • Je spreekt en schrijft uitstekend Nederlands en hebt een goede beheersing van Engelse taal (zowel mondeling als schriftelijk)
  • Je beschikt over goede contactuele en communicatieve vaardigheden

IIR biedt:

 

  • Een passend uurtarief
  • Een informele, collegiale sfeer
  • Flexibel in te delen werktijden/dagen
  • Een ambitieuze & resultaatgerichte werkomgeving

Reactie:

 

Herken je je in bovenstaand profiel en ben je enthousiast over de functie van Customer Service oproepkracht? Dan ontvangen we graag je CV met motivatie brief. Reacties zonder motivatiebrief kunnen helaas niet in behandeling worden genomen.

Je kunt je reactie sturen aan Elsemiek de Wolf, per mail: hr@iir.nl

—————————————————————————————————————————————–

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Wij gebruiken cookies om IIR.nl gemakkelijk te maken. Bezoekt u onze website, dan gaat u akkoord met deze cookies meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten