Print:

Whitepaper: Customer Experience Management en Data Analytics

Ferry Waterkamp, Journalist

LinkedIn profiel

“Computer says no.” Het is een legendarische uitspraak uit de serie Little Britain. De receptioniste Carol Beer doet er alles aan om zo snel mogelijk van een klant of patiënt af te komen. Het is satire, maar toch roept het een gevoel van herkenning op. Iedereen die bijvoorbeeld weleens met een klantenservice belt, kent immers het ontevreden gevoel na een tekst als ‘blijft u aan de lijn, u wordt zo spoedig mogelijk geholpen’. Hoe voorkomt u een dergelijk gevoel bij uw eigen klanten?

Verder lezen?

Laat uw e-mail achter en ontvang de gehele whitepaper direct in uw mailbox.

Wij gebruiken cookies om IIR.nl gemakkelijk te maken. Bezoekt u onze website, dan gaat u akkoord met deze cookies meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten