Print:

ING wint Gouden Spreekbuis Distributie 2015

PERSBERICHT

ING wint Gouden Spreekbuis Distributie 2015

Rotterdam, 18 november 2015

ING heeft door het sterk verbeteren van haar positie en imago in de hypotheekmarkt de Gouden Spreekbuis 2015 gewonnen. Deze prijs is een initiatief van marktonderzoekbureau Blauw Research en wordt toegekend aan de hypotheekadviesorganisatie die volgens potentiële -en recente afsluiters de beste ontwikkeling heeft doorgemaakt in het afgelopen jaar. De nominaties zijn gebaseerd op de resultaten uit de Imago Blauwdruk HypotheekDistributie 2015 en de vakjury bestaande uit Theo van Vugt (Assurantie Magazine), Nico Stolwijk (Vereniging Eigen Huis), Olaf Geysendorpher (Wegwijs.nl) en Fred van Raaij (Tilburg University) hebben de winnaar bepaald.

De Imago Blauwdruk HypotheekDistributie 2015 biedt inzicht in de bekendheid, het imago en de voorkeurspositie van de belangrijkste hypotheekadviesorganisaties onder potentiële -en recente afsluiters. Bij het bepalen van de winnaar zijn de volgende aspecten meegenomen:

  • (Ontwikkeling) van spontane bekendheid
  • Waardering
  • Imago
  • Overwegen
  • Absolute voorkeur

ING dankt haar overwinning met name aan de goede ontwikkeling onder potentiële afsluiters. De ontwikkeling is terug te zien in de spontane bekendheid met de organisatie en de mate van overwegen. De andere genomineerden voor de Gouden Spreekbuis, te weten ABN AMRO en SNS Bank ontvingen van Blauw Research een Zilveren Spreekbuis voor hun prestaties. Beide partijen hebben in het afgelopen jaar op alle fronten stappen gemaakt. Meer over de genomineerden en de winnaar is te lezen in het juryrapport.

De uitreiking van de Gouden Spreekbuis Distributie 2015 vond plaats tijdens de Hypotheekweek in World Trade Center te Amsterdam en werd bezocht door directieleden, marketeers en product- en communicatiemanagers van de grootste hypotheekadvies-organisaties in Nederland

Over Blauw

Blauw Research bv is één van de toonaangevende full service onderzoekbureaus van Nederland. Ze ondersteunt bedrijven en instellingen bij het nemen van beslissingen die leiden tot verbeterde stakeholderrelaties, producten en diensten en inzet van middelen. Het bureau levert wezenlijke informatie en heldere inzichten op basis van gedegen onderzoek. Blauw Research staat voor betrokkenheid en originaliteit en is gedreven om haar opdrachtgevers vooruit te helpen. Blauw werkt voor (internationale) klanten in diverse branches – o.a. Public, FMCG, Telecom, Finance, Energie – en is actief in diverse werkvelden zoals Marketing, Media, Communicatie, Sponsoring, Customer Relations en Pricing. In 2009 heeft Blauw de MOAward ontvangen voor marktonderzoeksbureau van het jaar.

Noot voor de pers:
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met: Caroline.Nevens@blauw.com; +31 10 4000 900; Blauw Research BV.

Wij gebruiken cookies om IIR.nl gemakkelijk te maken. Bezoekt u onze website, dan gaat u akkoord met deze cookies meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten