Print:

Gouden Spreekbuizen gewonnen door Rabobank en Obvion

Tijdens de Mortgage Week 2016 zijn de ‘Gouden Spreekbuis Verstrekkers’ en ‘Gouden Spreekbuis Distributie’ uitgereikt.

obvion1De Gouden Spreekbuis Verstrekkers

De Gouden Spreekbuis Verstrekkers is gewonnen door Obvion. Obvion heeft het afgelopen jaar goede ontwikkeling laten zien onder hypotheekadviseurs. In het onderzoek voorafgaand aan de verkiezing wordt zowel de mening van adviseurs waar zaken mee wordt gedaan als adviseurs waar geen zaken mee wordt gedaan meegenomen.

De andere genomineerden voor deze Gouden Spreekbuis waren ABN AMRO en Woonfonds.

rabobank1De Gouden Spreekbuis Distributie

Rabobank heeft door het sterk verbeteren van haar positie in de markt de Gouden Spreekbuis 2016 gewonnen. Het onderzoek voorafgaand aan de verkiezing biedt inzicht in de bekendheid, het imago en de voorkeurspositie van de belangrijkste hypotheekadviesorganisaties onder potentiële -en recente afsluiters. Daarnaast evalueert het onderzoek ook de daadwerkelijke dienstverlening: offertegesprek, de offerte, afsluiten en nazorg.

De andere genomineerden voor deze Gouden Spreekbuis waren ING en a.s.r.

Over deze award

Deze award is een initiatief van marktonderzoekbureau Blauw Research. De nominaties zijn gebaseerd op de resultaten uit de Imago Blauwdruk HypotheekVerstrekkers 2016. De vakjury bestaande uit Dorine van Basten (HDN), Bart de Nie (SEH) en Fred van Raaij (Tilburg University) heeft daarna de winnaar bepaald.

 

 

Wij gebruiken cookies om IIR.nl gemakkelijk te maken. Bezoekt u onze website, dan gaat u akkoord met deze cookies meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten