Print:

Gouden Spreekbuis Verstrekkers voor Florius

PERSBERICHT

Gouden Spreekbuis Verstrekkers voor Florius

Obvion gaat naar huis met de Performance Award

Rotterdam, 18 november 2015

Florius heeft het afgelopen jaar goede ontwikkeling laten zien onder tussenpersonen in de hypotheekmarkt. Mede daarom heeft Florius de Gouden Spreekbuis Hypotheekverstrekkers gewonnen. Obvion dit jaar winnaar van de Performance Award, ook vanwege de goede ontwikkeling, maar dan in tevredenheid over haar dienstverlening. Beide awards zijn een initiatief van marktonderzoekbureau Blauw Research. De nominaties zijn gebaseerd op de resultaten uit de Imago Blauwdruk HypotheekVerstrekkers 2015 en de vakjury bestaande uit Theo van Vugt (Assurantie Magazine), Bart de Nie (Directeur Stichting Erkend Hypotheekadviseurs) en Fred van Raaij (Hoogleraar Universiteit van Tilburg) heeft daarna de winnaars bepaald.

De Gouden Spreekbuis wordt toegekend aan de hypotheekverstrekker die zich het beste heeft ontwikkeld op het gebied van communicatie en imago. In het onderzoek wordt zowel de mening van tussenpersonen waar zaken mee wordt gedaan als tussenpersonen waar geen zaken mee wordt gedaan meegenomen. Ook is gekeken in hoeverre een geldverstrekker het intermediair helpt bij het zoeken naar oplossingen voor klanten en wie het belang van de consument echt centraal stelt.

Wat de Gouden Spreekbuis betreft dankt Florius de goede positie aan de positieve ontwikkeling als het gaat om het overwegen van de hypotheekverstrekker en haar goede imago onder het intermediair. Meer over de genomineerden en de winnaar is te lezen in het juryrapport.

De Performance Award betreft de ontwikkeling die een verstrekker heeft gemaakt op het gebied van dienstverlening. Daarbij gaat het alleen om de tussenpersonen die daadwerkelijk samenwerken met de betreffende verstrekker. Obvion heeft deze prijs gewonnen doordat zij stappen heeft gemaakt op het vlak van (krediet)acceptanten en accountmanagers. Meer over de genomineerden en de winnaar is te lezen in het juryrapport.

De andere genomineerde voor de Gouden Spreekbuis waren ABN AMRO en Obvion. Voor de performance award waren de andere genomineerden Florius en ABN AMRO. Beide vanwege het vasthouden van de hoge tevredenheid over de dienstverlening.

De uitreiking van de Gouden Spreekbuis Verstrekkers 2015 en de Performance Award vond plaats tijdens de Hypotheekweek in het World Trade Center te Amsterdam en werd bezocht door directieleden, marketeers en product- en communicatiemanagers van de grootste hypotheekverstrekkende organisaties en het intermediaire kanaal in Nederland.

Over Blauw

Blauw Research bv is één van de toonaangevende full service onderzoekbureaus van Nederland. Ze ondersteunt bedrijven en instellingen bij het nemen van beslissingen die leiden tot verbeterde stakeholderrelaties, producten en diensten en inzet van middelen. Het bureau levert wezenlijke informatie en heldere inzichten op basis van gedegen onderzoek. Blauw Research staat voor betrokkenheid en originaliteit en is gedreven om haar opdrachtgevers vooruit te helpen. Blauw werkt voor (internationale) klanten in diverse branches – o.a. Public, FMCG, Telecom, Finance, Energie – en is actief in diverse werkvelden zoals Marketing, Media, Communicatie, Sponsoring, Customer Relations en Pricing. In 2009 heeft Blauw de MOAward ontvangen voor marktonderzoeksbureau van het jaar.

Noot voor de pers:
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met: Caroline.Nevens@blauw.com; +31 10 4000 900; Blauw Research BV.

Wij gebruiken cookies om IIR.nl gemakkelijk te maken. Bezoekt u onze website, dan gaat u akkoord met deze cookies meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten