Print:

Gezondheidscheck Servicedesk

Ontdek in 10 stappen of uw servicedesk goed functioneert

De kwaliteit van een servicedesk waarborgen is tegenwoordig niet makkelijk. Mede door vernieuwde technologie en ontwikkelingen komt u voor nieuwe uitdagingen te staan. De servicedesk moet sneller, flexibeler en proactiever reageren op de druk vanuit het management, medewerkers en organisatie als totaal. Bent u benieuwd of uw servicedesk goed functioneert? In tien vragen doet u een quickscan en krijgt u inzicht in de kwaliteit van uw servicedesk. Heeft u acht of minder keer ‘ja’ geantwoord ? Dan wordt het tijd om uw servicedesk goed onder handen te nemen. Wij helpen u hier graag bij. Klik hier voor meer informatie.

 

Banner-servicedeskmanager-IIR

 

Wilt u de checklist ontvangen?

Laat uw e-mail achter en ontvang de checklist direct in uw inbox.

Wij gebruiken cookies om IIR.nl gemakkelijk te maken. Bezoekt u onze website, dan gaat u akkoord met deze cookies meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten