Print:

De klant op de sofa: 7 psychologische factoren achter betaalgedrag

“Een effectieve aanpak van debiteuren begint met het besef dat een debiteur geen debiteur is, maar bovenal een klant, die weliswaar een betalingsprobleem heeft”, zo stelt Lindorff in hun artikel De klant op de sofa: 7 psychologische factoren achter betaalgedrag.Weet je dit als bedrijf op een nette manier op te lossen, win je een trouwe klant voor de toekomst. Psychologie speelt hierin een grote rol in, en met de data die Lindorff verzamelt over debiteuren proberen zij psychologische profielen op te stellen.

Welke aspecten hierin een grote rol spelen, kunt u hier lezen.

Wij gebruiken cookies om IIR.nl gemakkelijk te maken. Bezoekt u onze website, dan gaat u akkoord met deze cookies meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten